Категорії Мода та Стиль

Як коронавірус вплинув на fashion-індустрію

Спалах коронавірусу в новому році торкнувся і моди, зажадавши від дизайнерів швидкої реакції і створення нових способів комунікації з аудиторією. Більшість брендів вже закрили офлайн-магазини і скасували покази, хтось випустив нову колекцію масок і направив всі можливості виробництва на боротьбу з вірусом. У будь-якому випадку, бренди воліють діяти і вирішувати проблему, а не піддаватися паніці. У статті розглядаємо, як змінилася модна індустрія і які можливості відкрила за останній місяць.

Закриті бутики і скасовані покази

Michael Kors, Versace, Jimmy Choo і інші бренди закрили більше половини магазинів в Китаї з початком епідемії, а пізніше їм довелося вийти на карантин в Італії та інших країнах. І якщо в Азії зараз все поступово відроджується, то Європа і США тільки починають вживати заходів і чекати розвитку подій.

Свої зміни COVID-19 вніс і в програму показів і тижнів моди. Першим відреагував Джорджо Армані, організувавши останній вихід на подіум без гостей, але з прямою трансляцією для всіх охочих.

Пізніше приєдналися й інші марки: Prada перенесли презентацію колекції, а Gucci, Ralph Lauren і Versace скасували будь-які заходи. Тижні моди в Сеулі, Токіо і Шанхаї також були відкладені на невизначений термін.

Але будь-яка криза надає можливості для розвитку. Так, бутики почали активніше займатися онлайн-магазинами і доставкою до будинку, а тижні моди перевели в більш зручний формат в Інтернеті.

Нові тенденції

Захисна маска, яку радять вдягати при перших симптомах вірусу, стала fashion-трендом і дала новий ґрунт для дизайнерських експериментів. Маски Fendi розлетілися в Китаї буквально за пару днів, а пізніше і Марін Серр створила маску в формі півмісяця і прикрасила її фірмовим принтом «гусяча лапка».

Блогери і зірки теж не залишилися осторонь і не змінюють стилю, одягнувши модні маски на радість street-фотографам.

Супермодель Наомі Кемпбелл летіла з подорожі в новому костюмі-екіпіровці Burberry за $ 2800.. Правда, шикарний наряд довелося викинути заради гігієни відразу ж після перельоту.

Мода на благо здоров’я

Але всі дії не тільки в рамках естетики. Нещодавно вийшла новина про те, що Louis Vuitton, Dior, Guerlain і Givenchy на час скасують випуск парфумерії з косметикою і будуть випускати на своїх виробництвах антисептики, безкоштовно передаючи їх місцевим госпіталям.

Такі заходи дозволять аптекам і лікарням зменшити дефіцит дезінфекційних гелів і запобігти різкому підвищенню цін на товари.

Оптимістичний погляд

Звичайно, складно заперечувати негативні наслідки для світу моди: виробники одягу втрачають колосальний прибуток через різке падіння попиту, особливо на китайському ринку, заводи стоять, а сотні людей позбавляються постійного доходу. Але в таких ситуаціях впадати в зневіру точно не варто, так що єдиний вихід – шукати нові можливості, допомагати оточуючим і не втрачати надії на позитивний результат подій.

Джерело: dzen

Останні новини

Якісний ремонт бутіку в Києві під ключ: з чого складається і в кого замовити

Створення затишної атмосфери в бутіку чи шоу-румі є важливим фактором успіху. Інтер'єр впливає на сприйняття…

“Мама” Вєрки Сердючки Білоконь поділилась кадрами з чоловіком

Українська акторка Інна Білоконь, відома за роллю "мами" Вєрки Сердючки, порадувала шанувальників рідкісним сімейним кадром.…

Анна Трінчер заспівала на концерті разом з ветераном війни

Українська співачка Анна Трінчер провела масштабний сольний концерт у Києві, під час якого створила незабутню…

Смачний лінивий оселедець під шубою

Лінивий оселедець під шубою — це оригінальна і швидка закуска з усіма улюбленими інгредієнтами. Такий…

Смачні домашні іриски

Домашні іриски — ніжний та ароматний десерт, який тане в роті. Зроблені з простих інгредієнтів,…

Смачне та легке суфле з гарбуза

Легке, повітряне суфле з гарбуза стане ніжним десертом, що порадує своїм м’яким смаком і приємним…