Звіт компанії Nielsen Data показав, що до третього сезону «Озарків» вдалося залучити набагато більше аудиторії, ніж головному хіту карантину «Король тигрів».
У день прем’єри серіал подивилося 975 тисяч користувачів Netflix, що в три рази перевершує ці ж показники в порівнянні з другим сезоном – тоді шоу подивилося 314 тисяч користувачів.
У звіті також зазначено, що протягом місяця «Озарк» залучив 29 млн глядачів, а за перші десять днів його подивилися 8,7 млн хвилинних користувачів Америки.
Серіалу явно пощастило з прем’єрною датою, яка практично збіглася з введенням режиму самоізоляції, що викликав стрімке зростання в надбавці підписників на стрімінгові сервіси.
Ліниві чебуреки — це швидкий та простий спосіб приготувати улюблену страву без зайвих зусиль. Використання…
Запечений брі з журавлиним соусом — це вишукана страва, яка ідеально підійде як аперитив для…
Українська співачка Ауріка Ротару прокоментувала плани своєї сестри, легендарної артистки Софії Ротару, щодо можливого повернення…
Українська співачка MamaRika відверто поділилася своїм складним досвідом зловживання алкоголем та його впливом на її…
Буженина з індички — це чудова альтернатива традиційній свинині. Вона виходить ніжною, ароматною та корисною.…
Цей легкий десерт з кефіру та желатину — чудовий вибір для тих, хто шукає прості…