Згідно з традиційним квартальним звітом стрімінгового сервісу, Netflix планує витратити в 2021 році на виробництво власного контенту 17 млрд доларів. За перші кілька місяців приріст абонентів склав всього лише 4 мільйони, що є дуже скромним показником. На даний момент аудиторія сервісу становить 208 мільйонів.
Глава по контенту Тед Сарандос впевнений, що це безпосередньо пов’язано з невеликою кількістю оригінальних фільмів і серіалів через затримки через пандемію. Тому сервіс прийме ґрунтовні заходи по виробництву нового контенту.
У минулому році витрати Netflix на створення проектів склали 11,8 млрд, а в 2019-му – 14 млрд доларів. Аналітики вважають, що до 2026 року сума щорічних витрат може збільшитися до 26 млрд.
Поки що найближчим конкурентом сервісу є Amazon, аудиторія якого перевалила за 200 мільйонів підписників.
Створення затишної атмосфери в бутіку чи шоу-румі є важливим фактором успіху. Інтер'єр впливає на сприйняття…
Українська акторка Інна Білоконь, відома за роллю "мами" Вєрки Сердючки, порадувала шанувальників рідкісним сімейним кадром.…
Українська співачка Анна Трінчер провела масштабний сольний концерт у Києві, під час якого створила незабутню…
Лінивий оселедець під шубою — це оригінальна і швидка закуска з усіма улюбленими інгредієнтами. Такий…
Домашні іриски — ніжний та ароматний десерт, який тане в роті. Зроблені з простих інгредієнтів,…
Легке, повітряне суфле з гарбуза стане ніжним десертом, що порадує своїм м’яким смаком і приємним…