19 лютого стало відомо, що королева Єлизавета II заборонила принцу Гаррі та Меган Маркл використовувати словосполучення «герцоги Сассекські» і слово «королівський» у всіх своїх проектах. Таким чином, подружжю доведеться відмовитися від вже розкрученого бренду Sussex Royal і однойменного акаунта в інстаграмі.
Нагадаємо, що ця сторінка в мережі має 11 міліонів підписників. Принц Гаррі та Меган Маркл витратили на її просування десятки тисяч фунтів стерлінгів. Багато бізнес-планів молодої сім’ї були побудовані саме на цьому імені.
За словами експерта з персонального брендінгу з Гаддерсфілда Дебори Огден, така втрата не завдасть багато проблем подружжю і не погіршить їхнє фінансове становище.
«Немає ніяких сумнівів в тому, що вони робили солідні інвестиції у свій профіль і змогли розкрутити його до небачених висот. Однак особистий бренд – це більше, ніж логотип, у них вже є сильна репутація в суспільстві і вона говорить сама за себе », – цитує слова експерта Daily Mail.
Принц Гаррі і Меган Маркл зареєстрували Sussex Royal як товарний знак для цілого ряду проектів і видів діяльності, включаючи одяг, канцелярське приладдя, книги та навчальні матеріали. Вони створили благодійну організацію – Фонд герцога і герцогині Сассекської – з однойменною назвою. Тепер стало ясно, що потрібно провести ребрендинг.
Герцоги вже змирилися з тим, що товарний знак їм більше не належить. Вони працюють над створенням нового логотипу і фірмового стилю. На думку Дебори Огден, подружжя зможе в короткий термін підняти свій бізнес на колишній рівень.
«Герцоги говорили у своєму акаунті правильні слова і адресували потрібні послання підписникам, і навіть якщо у них буде новий, нехай вже не королівський аккаунт і бізнес з іншим ім’ям, їх 11 млн шанувальників повернуться», – оптимістично підсумувала експерт.
Джерело: grazia