Зараз бренд Apple, який продає різну техніку, є найдорожчим у світі. Його капіталізація оцінюється в майже 1,4 трильйона доларів.
Історія бренду почалася ще в кінці 70-х років з створення комп’ютерів. При цьому, мало хто знає, що крім них, бренд Apple створював так само одяг, аксесуари і різні предмети побуту. Ось один зі старих каталогів, де можна розглянути те, що створював бренд тоді:
Зараз американці знаходять багато мерча Apple (створеного на бланковому одязі) в різних магазинах типу “секонд-хенд”:
Швидше за все, всю цей одяг можна датувати до кінця 80-х – початку 90-х років. Велика частина натхненна флагманським комп’ютером Apple під назвою Macintosh і має оригінальний райдужний логотип.
Так само періодично в мережі з’являються фотографії кросівок Apple. Ми знайшли відразу не один варіант цих кросівок. Наприклад, цю пару кросівок виставили нещодавно колекціонери-дівчата на аукціон зі стартовою ціною в $ 10 000. Вони в дуже хорошому стані, тому можна бути впевненим, що хтось їх купить.
До речі, таку пару собі придбав і репер Тревіс Скотт:
Пару років тому на Ebay з’явилися фотографії іншої версії кросівок від Apple, але в гіршому стані. Їх в “секонд-хенді” купили за 50 центів, а виставили з ціною в $ 60 ТИСЯЧ ДОЛАРІВ. Аргументували таку ціну фразою “спробуйте знайти такі ж де-небудь”.
Пара вище дуже схожа по дизайну на класичні Reebok 80-х років. Швидше за все, вони і були взяті за основу.
Особисто мені подобається інша версія кросівок Apple, яка збоку теж має “віконце” з назвою і логотипом бренду. Виглядають вони ось так:
До речі, в кінці 2018 року дизайнер взуття Versace опублікував ось таку фотографію. Він вирішив віддати данину цій парі кросівок і зробити свою версію з брендингом Versace збоку. Про реліз інформації ніякої немає, можливо, ідея була просто забракована.
У вас може з’явиться питання: “Звідки взялися всі ці пари і для кого вони зроблені?”.
Найімовірніше, зроблені вони були для співробітників тоді ще не дуже великої і не такої глобальної компанії, але до широкого релізу вони так і не доходили. Можливо, бренд хотів зробити свої кросівки, але вирішив в результаті сфокусуватися на техніці, а не одязі.