Кількість клієнтів турфірм, що пропонують екскурсії в “зону відчуження”, збільшилася на 40 відсотків.
Турфірми, що організовують екскурсії в Чорнобиль, заявили про зростання потоку туристів на 40 відсотків в порівнянні з торішніми показниками. Причиною для підвищеного інтересу став серіал Чорнобиль, випущений компанією HBO. Про це пише Reuters.
Люди з різних країн світу стали проявляти більше інтересу до “зони відчуження”.
Представник одного з агентств зазначив, що в травні кількість клієнтів збільшилася на 30 відсотків, в той час, як на період з липня по серпень кількість замовлень зросла на 40 відсотків.
Listen to how the shocking trial of #ChernobylHBO put even more lives in danger in the latest installment of The Chernobyl Podcast.
Episodes 1-5 are now available wherever you get your podcasts: https://t.co/een03KO1hP pic.twitter.com/KfZWELw8gQ
— HBO (@HBO) June 5, 2019
У зв’язку з виходом серіалу, деякі турфірми навіть стали спеціально пропонувати туристам екскурсії по місцях, показаним в телевізійному шоу.
Екскурсія в Чорнобиль з англомовним гідом обійдеться в 100 доларів з людини.