Під час виборів представника України на конкурсі “Євробачення 2024” став відомий факт про неполадки у роботі мобільного додатку “Дія”. У суботу, 3 лютого, після виступу усіх фіналістів, глядачі отримали можливість голосувати лише за допомогою застосунку “Дія”.
Проте відразу після відкриття ліній голосування користувачі почали повідомляти про збої в роботі застосунку. При спробі входу в додаток з’являлось повідомлення про помилку, не дозволяючи голосувати за учасників конкурсу.
Спільнота в соціальних мережах активно ділилася своїми враженнями, вказуючи на проблеми з доступом до опитування через застосунок. Відповідь від команди “Дія” також не забарилася: “Скільки охочих проголосувати за свого улюбленого артиста! “Дія” потребує часу, щоб відновитися від такої кількості відвідувачів. Тому, якщо вам не вдається проголосувати – спробуйте через кілька хвилин!”
Попри обіцянки відновити голосування, протягом всього періоду виборів застосунок не надавав можливості голосувати, навіть попри твердження про “відновлення голосування”. Було оголошено, що після виправлення неполадок буде надано додатковий час для висловлення голосів.
Ситуація спричинила хвилювання в інтернет-спільноті, яка висловлювала своє розчарування та рекомендації вибрати альтернативні шляхи голосування.