Спалах коронавірусу в новому році торкнувся і моди, зажадавши від дизайнерів швидкої реакції і створення нових способів комунікації з аудиторією. Більшість брендів вже закрили офлайн-магазини і скасували покази, хтось випустив нову колекцію масок і направив всі можливості виробництва на боротьбу з вірусом. У будь-якому випадку, бренди воліють діяти і вирішувати проблему, а не піддаватися паніці. У статті розглядаємо, як змінилася модна індустрія і які можливості відкрила за останній місяць.
Закриті бутики і скасовані покази
Michael Kors, Versace, Jimmy Choo і інші бренди закрили більше половини магазинів в Китаї з початком епідемії, а пізніше їм довелося вийти на карантин в Італії та інших країнах. І якщо в Азії зараз все поступово відроджується, то Європа і США тільки починають вживати заходів і чекати розвитку подій.
Свої зміни COVID-19 вніс і в програму показів і тижнів моди. Першим відреагував Джорджо Армані, організувавши останній вихід на подіум без гостей, але з прямою трансляцією для всіх охочих.
Пізніше приєдналися й інші марки: Prada перенесли презентацію колекції, а Gucci, Ralph Lauren і Versace скасували будь-які заходи. Тижні моди в Сеулі, Токіо і Шанхаї також були відкладені на невизначений термін.
Але будь-яка криза надає можливості для розвитку. Так, бутики почали активніше займатися онлайн-магазинами і доставкою до будинку, а тижні моди перевели в більш зручний формат в Інтернеті.
Нові тенденції
Захисна маска, яку радять вдягати при перших симптомах вірусу, стала fashion-трендом і дала новий ґрунт для дизайнерських експериментів. Маски Fendi розлетілися в Китаї буквально за пару днів, а пізніше і Марін Серр створила маску в формі півмісяця і прикрасила її фірмовим принтом «гусяча лапка».
Блогери і зірки теж не залишилися осторонь і не змінюють стилю, одягнувши модні маски на радість street-фотографам.
Супермодель Наомі Кемпбелл летіла з подорожі в новому костюмі-екіпіровці Burberry за $ 2800.. Правда, шикарний наряд довелося викинути заради гігієни відразу ж після перельоту.
Мода на благо здоров’я
Але всі дії не тільки в рамках естетики. Нещодавно вийшла новина про те, що Louis Vuitton, Dior, Guerlain і Givenchy на час скасують випуск парфумерії з косметикою і будуть випускати на своїх виробництвах антисептики, безкоштовно передаючи їх місцевим госпіталям.
Такі заходи дозволять аптекам і лікарням зменшити дефіцит дезінфекційних гелів і запобігти різкому підвищенню цін на товари.
Оптимістичний погляд
Звичайно, складно заперечувати негативні наслідки для світу моди: виробники одягу втрачають колосальний прибуток через різке падіння попиту, особливо на китайському ринку, заводи стоять, а сотні людей позбавляються постійного доходу. Але в таких ситуаціях впадати в зневіру точно не варто, так що єдиний вихід – шукати нові можливості, допомагати оточуючим і не втрачати надії на позитивний результат подій.
Джерело: dzen