Український ведучий Анатолій Анатоліч натрапив на труднощі під час спроби оновити свої дані в Територіальному центрі комплектування (ТЦК) і отримати військовий квиток. Це вже третя його спроба, і щоразу він стикається з новими перешкодами.
Попередні два рази Анатоліч не зміг завершити процедуру через величезні черги. Цього разу він вирішив скористатися електронною чергою, сподіваючись таким чином уникнути тривалого очікування. Проте, як виявилося, електронна черга ще перебуває в тестовому режимі та не діє.
“Я записався в електронну чергу в Оболонський ТЦК на 15:00. Прийшов, але мені сказали, що електронна черга не працює і це тестовий режим. Я вводив всі свої дані, місце прописки, номер телефону, отримував підтвердження. А потім мені кажуть: ‘Добре, ви успішно пройшли тест. Тепер ставайте в чергу, беріть талончик. Але сьогодні ви не дочекаєтесь, бо там понад сто людей'”, – поділився ведучий у своєму фотоблозі.
Ця ситуація неабияк обурила Анатоліча. Він зазначив, що працівники ТЦК поводилися ввічливо, але це не розв’язати проблему. “Мені доводиться скасовувати всі плани, відкласти справи з дітьми та роботою, щоб прийти о шостій ранку і стояти в черзі кілька годин. Це не варіант. Я хочу зробити все чесно, але стояти в черзі – це просто нереально”, – підкреслив Анатоліч.
Його випадок привертає увагу до проблем у системі обслуговування громадян. Шоумен вважає, що такий сервіс потребує негайних змін. “Можливо, я звик до українського сервісу, але стояти в черзі – це не той підхід, який повинен бути у 21 столітті”, – резюмував він.
Цей інцидент викликав значний резонанс серед підписників ведучого, які також висловили своє обурення з приводу неефективної роботи електронних черг і потребу в модернізації системи обслуговування громадян.